kartonbox.pl
Zwroty i reklamacje

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

TERMIN:  

1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy z zastrzeżeniem terminu 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru bez poddania jakiekolwiek przyczyny. 

2. Prawo do dokonania zwrotu wygasa po upływie 14 dni.

3. Bieg terminu uprawniającego do dokonania zwrotu wygasa po 14 dniach od:

          a.  dnia kiedy Pan/Pani lub osoba wskazana przez Pana/Panią wejdzie w posiadanie towaru. Nie dotyczy przewoźników oraz firm świadczących usługi transportowe.

          b. dnia kiedy Pan/Pani lub osoba wskazana przez Pana/Panią weszła w posiadanie ostatniej rzeczy, jeżeli ta była dostarczana w partiach

          c. dnia, w którym zawarto umowę, jeżeli ta dotyczy dostarczania treści cyfrowych

4. Do zachowania terminu wystarczy przesłanie formularza. 

PROCEDURA:

1. Od umowy może Pan/ Pani  odstąpić przedstawiając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy przesyłając wypełniony formularz na adres:  sklep@menos.net.pl

2. Zwrotu towaru dokonaj do siedziby firmy znajdującej się pod adresem: Menos Sp. z o. o. Mieleszyn 131, 98-430 Bolesławiec.

3. Dokonane przez Pana/Panią płatności zwrócimy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. Zwrot płatności nastąpi w takiej samej formie, jaką Pan/Pani wybrała jako metodę płatności za zamówienie dokonane w naszym sklepie lub zgodnie z życzeniem Zamawiającego.

4.Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem otrzymanej od Pani/Pana płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub uzyskaniu potwierdzenia o jego odesłaniu.

5. Wyłączenia

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Aby zasięgnąć szczegółowych informacji zapoznaj się z naszym REGULAMINEM

 

REKLAMACJE

 

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru.

Reklamację najlepiej złożyć na adres mailowy: sklep@menos.net.pl lub posługując się drogą pocztową na adres Menos Sp. z o. o Mieleszyn 131, 98-430 Bolesławiec. 

Abyśmy mogli zapoznać się z przyczyną reklamacji reklamowany towar prosimy przesłać na adres siedziby: Menos Sp. z o. o Mieleszyn 131, 98-430 Bolesławiec.

Z związku z dostarczeniem Ci towaru zawierającego wadę przysługuje Ci prawo do:

  1. Wymiany towaru
  2. Usunięcia wad
  3. Żądania obniżenia ceny
  4. Odstąpienia od umowy.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Aby zasięgnąć szczegółowych informacji zapoznaj się z naszym REGULAMINEM

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl